Art

Art

!HELLO TO EVERY BODY
Art

Art

!HELLO TO EVERY BODY

هدیه های خاص برای مراسم های مختلف

انتخاب و خرید هدیه تولد ، هدیه ولنتاین ، هدیه ازدواج و خرید هر هدیه ای برای مناسبت های مختلف، یکی از معضلاتی ست که هنگام خرید به آن بر میخوریم. طبیعتاً هر شخصی برای خرید هدیه به دنبال کادویی با ویژگی های منحصر به فرد است، آیا دوست دارید فرد مورد نظرتان با دیدن هدیه به شدت ذوق زده به شود یا هدیه ای که می خرید را برای سالیان سال نگه دارد و از دلش نیاید از خود دور کند؟ یا دوست دارید آن هدیه خیلی خاص باشد و مثل هدیه های دیگران تکراری نباشد؟ دوست دارید کادوی شما بسیار شیک و خاص و ارزشمند باشد؟ برای خرید چنین هدیه خاصی قطعاً احتیاج به زمان هست و شما باید زودتر به فکر این هدیه باشید، یعنی خرید آن را به روز آخر نگذارید و حداقل ۱۰ روز جلوتر به فکر آن باشید قطعاً این کار شما باعث ارزشمند تر شدن این هدیه خواهد شد.


  • حالا به نظرتون اون هدیه چیه؟  

همه ما می دانیم برای هر فردی چیزی که منحصراً برای خود او هست بسیار ارزشمنده شاید چیزهایی مثل یک تاریخ یا یک اسم باعث شخصی کردن یک کادو بشود اما چیزی که دقیقاً مختص یک فرد هست چهره اوست در تمام دنیا هر شخصی یک چهره منحصر به فرد دارد که باعث تمایز آن فرد با دیگران می شود و مهم ترین و اصلی ترین جز بدن انسان نیز صورت اوست.

وقتی فردی، چهره شخص مورد نظرش را هدیه می کند با این کار اول از همه نشان می‌دهد که این چهره چقدر برایش ارزشمند و دوست داشتنی است و از طرفی اگر این هدیه یک اثر هنری مثل نقاشی باشد ارزشمند تر خواهد بود، زیرا زمان و زحمت بسیار زیادی صرف آن شده و نشان می دهد که برای تهیه آن هدیه از مدتی قبل برنامه‌ریزی شده است و این خود موجب به وجد آمدن شخص مورد نظر می شود.

من سالها سفارش نقاشی پرتره از شهرهای مختلف ایران گرفتم و همیشه در این دوران سعی کردم تا سفارش های خودم را با کیفیت خوب و به موقع آماده کنم، بسیار پیش آمده که مشتریان من بعد از هدیه دادن نقاشی با یک پیام یا تماس، خوشحالی و ذوق زدگی فرد مورد نظرشان را با من در میان گذاشتند و این رضایت مشتریان همیشه باعث افتخار من بوده بعدها تصمیم گرفتم در رشته هنر تحصیل کنم و با آگاهی بیشتری در کارم ادامه دهم، و فوق لیسانس نقاشیم رو از دانشگاه هنر تهران گرفتم... و حالا در خدمت شما هستم، فقط کافیه یک پیام بدید تا لیست قیمت و نحوه سفارش برای شما ارسال بشه

 برای مشاهده نقاشی های بیشتر و کسب اطلاعات و مشاوره رایگان به پیج اینستاگرام زیر پیام دهید.

ثبت سفارشات از طریق این دو راه ارتباطی زیر صورت می گیرد

شماره واتساپ و تلگرام 09001050071

آیدی اینستاگرام @Narsisa92



نمونه سفارشات پرتره






جالبه بدونید که شما میتونید علاوه بر سفارش نقاشی های سیاه قلم و رنگی در سایزهای مختلف، سفارش نقاشیهای کوچک مینیاتوری هم ثبت کنید،  که قابل ارسال با قاب هستند و این نقاشی ها حتی برای کسانی که چهره نقاشی شده خود را دارند نیز مناسب است.







# هدیه خاص هنری # کادو چی بخرم  #هدیه زنانه #کادو مردانه # هدیه لاکچری #هدیه منحصر به فرد # هدیه دهن پر کن # بهترین کادو تولد # نقاش چهره با سابقه # عشق # کادو برای دوست  عشق همسر # سالگرد ازدواج لاکچری # کادو روز دانشجو # کادو روز دختر # کادو روز مادر # کادو روز زن مرد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد